The Messenger Picnic Panic
Epicka historia z gry The Messenger zyskała dalszy ciąg w wakacyjnym dodatku DLC, którego akcja rozgrywa się w tropikach! Demon Barma’thazël schwytał bezbronnych mieszkańców wyspy Voodkin i wykorzystuje ich w swoich mrocznych rytuałach. Na ratunek może pospieszyć tylko bohaterski Posłaniec. Czas na wakacyjną akcję ratunkową!
18 nowych utworów muzycznych, których autorem jest nagradzany kompozytor ścieżki dźwiękowej do The Messenger, Rainbowdragoneyes.