The Messenger Picnic Panic
The Messenger'ın epik hikayesi, tropik maceralarla dolu bir yaz tatili DLC'sinde devam ediyor! Voodkin Adası'nda şeytan Barma'thazël karanlık ritüellerinde kullanmak için çaresiz küçük yaratıkları ele geçirdi. Bu yarı tatil-yarı kurtarma görevi macerasında, onları yalnızca kahraman Messenger kurtarabilir!