The Messenger
Atak demonów na wioskę sprawia, że młody ninja musi wyruszyć w podróż przez przeklęty świat, aby dostarczyć zwój mogący uratować jego klan. Gra z początku przypomina klasyczną platformówkę, lecz później rozwija się w wielką przygodę z podróżowaniem w czasie, wielkimi emocjami, niespodziankami i humorem.