The Messenger
Köyünü bir iblis ordusu kuşatırken genç bir ninja, klanının hayatta kalması için çok önemli bir parşömen teslim etmek üzere lanetli bir dünyada yolculuğa çıkar. Klasik bir aksiyon platformu olarak başlayan oyun, kısa sürede heyecan, sürpriz ve mizah dolu, geniş bir zaman yolculuğu macerasına dönüşüyor.
Klasiklerin ruhunu taşıyan, titizlikle tasarlanmış 8-bit ve 16-bit hareketli grafikler, animasyonlar ve arka planlar.
Ünlü chiptune bestecisi Rainbowdragoneyes tarafından Famitracker kullanılarak elle yapılmış orijinal film müziği.