The Mims Beginning
Przejmij przywództwo nad zabawnymi Mimsami, podczas ich epickiej wyprawy przez kosmos!
Akcja gry dzieje się w bliżej nieznanej przestrzeni i czasie. W galaktyce w ktorej mityczne latające wyspy dają schronienie wszelkiego rodzaju niezwykłym i niebezpiecznym stworzeniom. Gra łączy w sobie klimat fantasy i sci-fi.