The Mound: Omen of Cthulhu - Lost Explorers' Swords Pack
Wzbogać swój arsenał dzięki „Lost Explorers' Swords Pack” i odblokuj dwa ekskluzywne wyglądy przed wyruszeniem na ekspedycję.