The Movie Trivia Challenge
Quizy filmowe nigdy nie sprawiały tyle frajdy. Rzuć wyzwanie samemu sobie lub zorganizuj wieczór filmowych quizów ze znajomymi i rodziną w trybie Party Mode! Wybieraj spośród najpopularniejszych kategorii filmów: akcja, komedia, science fiction, horror, romans, filmy zagraniczne, dla dzieci, ogólne i od 2010 roku. Jeśli to nie wystarczy, spróbuj zakręcić kołem wyzwań!
Na co więc czekasz? Pobierz grę już teraz i rozruszaj swój umysł w The Movie Trivia Challenge!