The Movie Trivia Challenge
Filmlerle ilgili bilgi sorularında ne kadar iyisin? Aksiyon, Komedi, Bilimkurgu, Korku, Romantik, Yabancı, Çocuklar, 2010+ ve daha birçok popüler film türü arasından seçim yap. Party Mode'da (4 Oyuncuya Kadar) arkadaşlarına ve ailene meydan oku.
Daha ne bekliyorsun? Hemen indir ve beynini The Movie Trivia Challenge'a hazırla!