The Music Trivia Challenge
Quizy muzyczne nigdy nie sprawiały tyle frajdy. Rzuć wyzwanie sobie lub zorganizuj wieczór muzycznych quizów ze znajomymi i rodziną w trybie Party Mode! Wybieraj spośród najpopularniejszych kategorii muzycznych: lata 50., 80., 90., pierwsza i druga dekada XXI wieku, ogólne, zagraniczne, klasyka i pop. Jeśli to nie wystarczy, spróbuj zakręcić kołem wyzwań!
Na co czekasz? Już teraz pobierz The Music Trivia Challenge i sprawdź swoją wiedzę!