The Music Trivia Challenge
Müzik bilgi yarışması hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı. Kendine meydan oku veya Party Mode'da arkadaşların ve ailenle birlikte bir müzik bilgi yarışması gecesi düzenle! 1950'ler, 80'ler, 90'lar, 2000'ler, 2010'lar, Genel, Yabancı, Klasik ve Pop gibi en popüler müzik kategorileri arasından seçim yap. Bunlar yetmez mi? O zaman çarkıfelek mücadelesinde şansını dene!
Daha ne bekliyorsun? Hemen indir ve beynini The Music Trivia Challenge'a hazırla!