The Mystery Of Woolley Mountain
Colourful world: A fantastical sprawling universe, populated by beasts, witches, automatons, ropemen and other strange and wonderful beings.
Family content and all-ages humour: No swearing... well, maybe the word ‘darn’ on occasion!
Striking 2D graphics: Adventure Time meets the Simpsons in Wooley Mountain’s lovingly crafted art style.
Gripping story: The five scientists travel in their amazing time-traversing Crystal Submarine from island to island. Can they make it to the dangerous island of Woolley mountain, destroy the evil witch, and rescue the kids?