The Oregon Trail – Kovboylar ve Yaratıklar
● Yıl 1867 ve sığır endüstrisi hızla gelişiyor; Teksas'tan kuzeye doğru bir sığır yolculuğuna çık ve Kansas'a kaç uzun boynuzlu sığırın ulaşabileceğini gör!
● Gerçek hayattan sığır çobanı üç kovboya göz kulak ol: "Texas'ın Kadın Çobanı" Lizzie Johnson, Komançilerin yetiştirdiği Meksika doğumlu Vicente Chisholm ve saygıdeğer sığır çobanı George Glenn.
● San Antonio'nun İspanyol mimarisinden izler taşıyan yapılarından Oklahoma'daki nehirlerle dolu yollara ve Kansas'ın düzlüklerine uzanan yepyeni 10 yerleşimden geç.
● Yolda yeni lezzetler tatmaya hazır ol ve Amerika'nın ilk yemek arabası olan "mutfaklı yük arabasında" aşçılığını konuştur.
● Black Beaver'ın anlaşma sürecinde çevirmenlik görevini yerine getirebilmesi için Lenape ailesinin Horse Creek'e vaktinde ulaşmasına yardım et.
● Thomas Fitzpatrick ve Mato Oyuhi'nin nihai anlaşmanın imzalanması için bir araya gelmeden önceki karşılaşmalarında gergin havayı yumuşat.