The Outbound Ghost
The Outbound Ghost, hayaletlere yaşam sonrası hayata geçmeleri için yardımcı olduğun bir macera RYO'dur. Kişiliğinin hayallerini kullanarak geçmişle savaş. Beceri kazanmak için rozet üret. Rahatsız hayaletlerin kasabasını keşfet, ölüler için bile yaşamın zor olabileceğini keşfet.
Geçmişle savaş, yeni beceriler kazan, bulmacalar çöz ve Outbound'un gizemlerini açığa çıkararak ruhani bir arafta kısılı kalan ölü kasaba sakinlerinin huzura kavuşmasına yardımcı ol.