The Outer Worlds Expansion Pass
The Outer Worlds Expansion Pass includes two story expansions bundled at a discount. Experience mysterious new conflicts, intriguing quests, strange new locations, outlandish weapons, devious characters, and additional ways to aid or defy the Board of Halcyon in two new narrative expansions for the darkly-humorous, critically-acclaimed, and award-winning sci-fi RPG from Obsidian Entertainment and Private Division.
A copy of The Outer Worlds on the same platform is required to play expansion pass content. All content for The Outer Worlds Expansion Pass will be available in the first half of 2021.