The Outer Worlds Expansion Pass
The Outer Worlds Expansion Pass zawiera dwa rozszerzenia fabularne w formie zestawu objętego zniżką. Weź udział w tajemniczych nowych konfliktach, intrygujących zadaniach, odwiedź nowe, osobliwe miejsca, wypróbuj niecodzienne bronie i zobacz dodatkowe sposoby na to, by wesprzeć lub przeciwstawić się zarządowi Halcyonu w dwóch nowych rozszerzeniach fabularnych do pełnej czarnego humoru i docenionej przez krytyków oraz obsypanej nagrodami gry RPG science fiction od Obsidian Entertainment i Private Division.
Do uruchomienia zawartości rozszerzenia wymagane jest posiadanie kopii The Outer Worlds na tę samą platformę. Cała zawartość The Outer Worlds Expansion Pass zostanie udostępniona w pierwszej połowie 2021 r.