The Outer Worlds Expansion Pass
The Outer Worlds Expansion Pass ile iki hikâye genişletmesi bir arada indirimli bir fiyata geliyor. Obsidian Entertainment ve Private Division iş birliğinin ürünü, büyük beğeni toplayan ve ödüller kazanan, karanlık mizah ögeleri içeren bilim kurgu RPG oyununun iki yeni hikâye genişletmesinde, yeni esrarengiz çatışmaları, ilginç görevleri, tuhaf mekânları, acayip silahları keşfederken Halcyon Kurulunun yanında ya da karşısında savaşmak için yepyeni yollar bulacaksın.
Expansion Pass içeriğini oynayabilmek için aynı platformda The Outer Worlds oyununa sahip olmak gereklidir. The Outer Worlds Expansion Pass'in tüm içeriği 2021'in ilk yarısında yayınlanmış olacak.