The Outer Worlds: Murder on Eridanos
The Outer Worlds: Murder on Eridanos, Obsidian Entertainment ve Private Division'ın çok beğenilen, ödüllü bilim-kurgu RPG oyununun ikinci hikâye genişletmesi.
Halcyon kolonisinin tarihindeki en esrarengiz cinayeti araştırmak için Eridanos'a gidiyorsun. Rizzo'nun reklam yüzü meşhur Halcyon Helen öldürülerek ortadan kaldırılmış, tam da yeni Spectrum Brown votkasının lansmanından hemen önce ve herkes cinayet şüphelisi. Bu macerada, yoldaşlarınla birlikte Eridanos'un yüzen adalarında cinayete dair bilgi toplayacak, Discrepancy Amplifier denilen ve çıplak gözle görülemeyecek detayları görmene olanak sağlayan yeni bir cihaz yardımıyla bulduğun ipuçlarını bir araya getireceksin. Bu cinayetin derinlerinde ilk bakışta görünmeyen muazzam bir gizem yatıyor ve bunu açığa çıkarıp davayı çözmek sana (istersen ekibinle birlikte size) bağlı.
The Outer Worlds: Murder on Eridanos, ayrı olarak satın alınabilecek veya The Outer Worlds Genişletme Kartı kapsamında indirimli olarak edinilebilecek ikinci ve son hikâye genişletmesi.
Hikâye genişletmelerini oynayabilmek için aynı platform üzerinde The Outer Worlds oyununa sahip olmak gereklidir.