Non-Mandatory Corporate-Sponsored Bundle
The Outer Worlds to wielokrotnie nagradzana, pierwszoosobowa, przeznaczona dla jednego gracza gra RPG w klimacie science fiction autorstwa Obsidian Entertainment i Private Division.
Budzisz się z hibernacji na statku kolonizacyjnym, który zaginął w drodze na skraj galaktyki. Minęły dziesiątki lat, a Ty znajdujesz się w samym środku wielkiego spisku mającego na celu zniszczenie kolonii Halcyon. W trakcie gry eksplorujesz najodleglejsze zakamarki kosmosu i spotykasz rozmaite walczące o władzę frakcje. To, jaką rolę zdecydujesz się tu odegrać, wskaże kierunek rozwoju wydarzeń. Staniesz się nieplanowaną zmienną w korporacyjnym równaniu mającym zdecydować o losach kolonii.
Gra RPG z fabułą kształtowaną przez decyzję gracza — zgodnie z tradycją, do której przyzwyczaił nas Obsidian, rozwój rozgrywki w The Outer Worlds zależy wyłącznie od Ciebie. Twoje decyzje wpływają nie tylko na rozwój wydarzeń, lecz także na Twoją postać, historie Twoich towarzyszy i zakończenie gry.
Możesz mieć słabe punkty i to dobrze — nowością w The Outer Worlds jest koncepcja słabych punktów. Wiarygodni bohaterowie posiadają wady, z którymi muszą się zmagać. System gry The Outer Worlds śledzi rozgrywkę i analizuje, z czym nie radzisz sobie zbyt dobrze. Wciąż atakują Cię raptidony? Wybranie raptifobii jako słabego punktu spowoduje, że podczas walki z tymi istotami Twoja sprawność będzie obniżona, w zamian jednak otrzymasz natychmiast dodatkowy atut dla swojej postaci. Taka mechanika gry umożliwia stworzenie podczas eksploracji Halcyonu własnej, posiadającej wybrane cechy postaci.
Eksploruj korporacyjną kolonię — Halcyon jest kolonią na skraju galaktyki będącą własnością korporacji i sterowaną przez jej zarząd. Korporacja kontroluje wszystko… poza kosmicznymi potworami będącymi pozostałością po niezbyt udanym projekcie terraformacji dwóch planet układu. Znajdź swój statek, skompletuj załogę i odkrywaj osiedla, stacje kosmiczne oraz inne fascynujące miejsca w Halcyonie.
The Outer Worlds: Coś się czai na Gorgonie jest już dostępne. Zbadaj mroczne tajemnice jednego z najbardziej ambitnych przedsięwzięć naukowych na Halcyonie: produkcji i syntezy Adrena-Czasu — narkotyku mającego służyć do zwiększenia produktywności pracowników kolonii.
Do uruchomienia rozszerzenia wymagane jest posiadanie kopii The Outer Worlds na tę samą platformę. Cała zawartość The Outer Worlds Expansion Pass zostanie udostępniona w pierwszej połowie 2021 r.
Poczuj dreszczyk emocji i emocje zawarte w The Outer Worlds dzięki dramatycznej ścieżce dźwiękowej kompozytora Justina E. Bella. The Outer Worlds (oryginalna ścieżka dźwiękowa) zawiera 43 utwory uwydatniające genialne lokacje, niezapomniane postacie i ekscytujące chwile, które czekają graczy w tej docenionej przez krytyków grze RPG.
Wybrane utwory zostały wykonane przez 70-osobową orkiestrę oraz zawierają partie solowe Petera Sheridana — znanego na całym świecie specjalisty w dziedzinie fletów basowych. Peter zagrał na rzadko spotykanych fletach kontrabasowych i subkontrabasowych, które można usłyszeć w tytułowym utworze gry „Hope” („Nadzieja”).