Non-Mandatory Corporate-Sponsored Bundle
The Outer Worlds, Obsidian Entertainment and Private Division'ın ödüllü tek oyunculu birinci şahıs bilim kurgu RYO'sudur.
Galaksinin en uzak ucuna bağlı koloni gemisindeyken kaybolduktan uzun yıllar sonra uyandığını, kendini Halcyon kolonisini yok etme tehdidini taşıyan bir komplonun ortasında bulacaksın. En uzakları keşfettikçe ve hepsi iktidar için yarışan çeşitli ayrılıkçılarla karşılaştıkça, olmaya karar verdiğin karakter, bu oyuncu odaklı hikâyenin nasıl ortaya çıkacağını belirleyecektir. Koloninin kurumsal denkleminde, plan dışı değişken sensin.
Oyuncunun hikâyeye yön verdiği RYO: Obsidian geleneğine ayak uydururken The Outer Worlds'e nasıl yaklaştığın sana bağlı. Seçimlerin sadece hikâyenin gelişimini etkilemekle kalmayacak, aynı zamanda karakter oluşumunu, yol arkadaşlarının hikâyelerini ve oyun sonu senaryolarını da etkileyecek.
Kusurlu olabilirsin ama iyi bir anlamda: Kusur fikri, The Outer Worlds'de bir yeniliktir. Çetin bir kahraman, beraberinde taşıdığı kusurlardan oluşur. The Outer Worlds'ü oynarken, oyun özel olarak hangi alanda iyi olmadığını bulmak için deneyimlerini izler. Raptidon'lar tarafından sürekli saldırıya mı uğruyorsun? Raptifobya kusurunu almak, vahşi yaratıklarla karşılaştığında dezavantaj verir ancak seni anında ilave bir karakter avantajı ile ödüllendirir. Bu isteğe bağlı oyun yaklaşımı, Halcyon'u keşfederken istediğin karakteri geliştirmene yardımcı olur.
Kurumsal koloniyi keşfet: Halcyon, kurumsal bir yönetim kuruluna ait ve onlar tarafından yönetilen, galaksinin ucundaki bir kolonidir. Her şeyi kontrol ederler. Koloninin iki gezegeninin yaşanabilir kılınma süreci pek de planlara uygun gitmeyince geride bırakılan uzaylı canavarlar hariç... Gemini bul, ekibini topla ve Halcyon'un dört bir yanındaki yerleşim alanlarını, uzay istasyonlarını ve diğer ilgi çekici konumları keşfet.
The Outer Worlds: Peril on Gorgon şimdi mağazada. Bu hikâyede, Halcyon'un en iddialı bilimsel projelerinden birinin yani kolonideki işçilerin üretkenliğini artırmak için geliştirilen Adrena-Time adlı ilacın ardındaki karanlık sırları keşfedeceksin.
The Outer Worlds: Murder on Eridanos 2021'de çıkacak. Bu, Halcyon Helen'in son (ve en büyük!) macerası olacak.
Expansion Pass içeriğini oynayabilmek için aynı platformda The Outer Worlds oyununa sahip olmak gereklidir. The Outer Worlds Expansion Pass'in tüm içeriği 2021'in ilk yarısında yayınlanmış olacak.
Besteci Justin E. Bell'den dramatik oyun müzikleriyle The Outer Worlds'ün heyecanını ve duygularını deneyimle. The Outer Worlds (Orijinal Oyun Müzikleri), eleştirmenlerden olumlu notlar alan bu RYO'da muhteşem yerleri, unutulmaz karakterleri ve oyuncuların deneyimlediği heyecan dolu anları öne çıkaran 43 şarkı içeriyor.
Seçilmiş eserler 70 kişilik bir orkestra tarafından icra edildi ve dünyaca ünlü kontrbas flüt uzmanı Peter Sheridan'ın bireysel performansıyla süslendi. Peter, Hope'un (Oyunun Ana Müziği) açılışında duyabileceğin nadir kontrbas flütü ve alt kontrbas flütü çaldı.