The Outer Worlds (oryginalna ścieżka dźwiękowa)
Poczuj dreszczyk emocji i emocje zawarte w The Outer Worlds dzięki dramatycznej ścieżce dźwiękowej kompozytora Justina E. Bella. The Outer Worlds (oryginalna ścieżka dźwiękowa) zawiera 43 utwory uwydatniające genialne lokacje, niezapomniane postacie i ekscytujące chwile, które czekają graczy w tej docenionej przez krytyków grze RPG.
Wybrane utwory zostały wykonane przez 70-osobową orkiestrę oraz zawierają partie solowe Petera Sheridana — znanego na całym świecie specjalisty w dziedzinie fletów basowych. Peter zagrał na rzadko spotykanych fletach kontrabasowych i subkontrabasowych, które można usłyszeć w tytułowym utworze gry „Hope” („Nadzieja”).