The Outer Worlds (Orijinal Oyun Müzikleri)
Besteci Justin E. Bell'den dramatik oyun müzikleriyle The Outer Worlds'ün heyecanını ve duygularını deneyimle. The Outer Worlds (Orijinal Oyun Müzikleri), eleştirmenlerden olumlu notlar alan bu RYO'da muhteşem yerleri, unutulmaz karakterleri ve oyuncuların deneyimlediği heyecan dolu anları öne çıkaran 43 şarkı içeriyor.
Seçilmiş eserler 70 kişilik bir orkestra tarafından icra edildi ve dünyaca ünlü kontrbas flüt uzmanı Peter Sheridan'ın bireysel performansıyla süslendi. Peter, Hope'un (Oyunun Ana Müziği) açılışında duyabileceğin nadir kontrbas flütü ve alt kontrbas flütü çaldı.