The Outer Worlds: Peril on Gorgon
The Outer Worlds: Peril on Gorgon, Obsidian Entertainment ve Private Division'ın ödüllü RYO'suna gelen ilk hikâye genişletmesi. Gorgon Asteroidinde canavar ve haydutların inine gir ve Halcyon kolonisini değiştirecek bir kumpası açığa çıkar.
Kesik bir kol ile gelen gizemli bir mesajın izini süren Unreliable mürettebatı, eskiden Halcyon'un en hırslı ve tehlikeli bilimsel çalışmalarından birinin merkezi olan ve şimdilerde canavar ve haydut yatağı haline gelmiş Gorgon Asteroidine doğru yola çıkıyor. Zengin keşiş Minnie Ambrose, mürettebata annesi ve lanetli projenin başarısız yöneticisi Dr. Olivia Ambrose'un akıbetini araştırma görevi veriyor. Asteroide gelen mürettebat çok geçmeden kendilerini müthiş bir kumpasın ortasında buluyor ve bu kumpas koloniyi de sonsuza dek değiştirecek.