The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition is the ultimate way to play the award-winning RPG from Obsidian Entertainment and Private Division. Including the base game and all DLC, this remastered masterpiece is the absolute best version of The Outer Worlds.
You’ve tried the rest, now come back for the best! The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition includes the base game and all add-on content as the definitive way to play the beloved RPG from Obsidian Entertainment. This remastered masterpiece is optimized to be the absolute best version of The Outer Worlds… even if you choose to play this critically acclaimed RPG as the absolute worst version of your character.
Lost in transit while on a colonist ship bound for the edge of the galaxy, you awake decades later only to find yourself in the midst of a deep conspiracy threatening to destroy the colony. Explore the various planets and locations of Halcyon, including the mysterious Gorgon Asteroid and delightful distilleries of Eridanos. As you encounter various factions, all vying for power, the character you decide to become will determine how this player-driven story unfolds.