The Plane Effect
Odkrywaj i próbuj zrozumieć tajemnicze wypadki, które wydają się nie opuszczać Solo podczas jego ostatniego dnia pracy. Posiadająca cudowną oprawę audiowizualną gra The Plane Effect to wspaniałe dzieło stworzone przez specjalistów w dziedzinie efektów wizualnych.
Przeżywając niezapomnianą przygodę fabularną, spróbuj pokrzyżować szyki złowrogim siłom, które zdają się obserwować każdy ruch Solo.