The Plane Effect
İşteki son gününde Solo'nun peşini bırakmıyor gibi görünen gizemli terslikleri açığa çıkar, keşfet ve anlamaya çalış. Görsel efekt uzmanları tarafından hazırlanmış ve uyarlanmış muhteşem görsellerle ustalıkla hayata geçirildi.
Unutulmaz bir hikâye deneyiminde ilerlerken Solo'nun her hamlesini gözlemliyor gibi görünen meşum varlığın önüne geçmeye çalış.