The Prison
Gry w fazie wczesnego dostępu są nadal w trakcie tworzenia i mogą ulec znaczącym zmianom w miarę postępu prac. W związku z tym, podczas grania możesz napotkać na nieprzewidziane problemy lub doświadczyć zupełnie nowych elementów rozgrywki.Zagraj teraz i doświadcz gry w trakcie jej tworzenia lub poczekaj, aż będzie oferowała bardziej dopracowane wrażenia.Dive into The Prison, a reimagined classic MMO. Customize your inmate, follow a gripping story, and explore an strategic multiplayer game.