The Red Lantern
The Red Lantern to fabularna gra surwiwalowa, w której zagubiony w dzikim terenie gracz i jego pięć psów zaprzęgowych muszą odnaleźć drogę do domu, stawiając czoła dynamicznie zmieniającym się warunkom i okolicznościom na Alasce.