The Riflemen
Zbierz znajomych i wraz z nimi zanurz się w dynamicznym The Riflemen – starciu dwóch drużyn po 5 graczy o tematyce II wojny światowej. Przed wami taktyczne planowanie, łupienie, strzelaniny i solidna dawka chaosu.
The Riflemen to przyjemna, dynamiczna strzelanka pierwszoosobowa z grafiką low poly i krótkimi meczami pełnymi akcji! Każdy gracz zaczyna z nożem i karabinem powtarzalnym, którego nie trzeba przeładowywać. Bronie i postacie można dostosowywać, by osiągnąć ich wymarzony wygląd!
2 tryby gry i 4 rodzaje rozgrywki, które można ze sobą łączyć – znajdzie się coś dla każdego! Wybierz jeden ze znanych trybów, takich jak drużynowa zabawa typu deathmatch (Team Deathmatch) lub dominacja (Domination), oraz rodzaj rozgrywki, by zmodyfikować ją wedle upodobań.
Możesz wyłączyć zrzuty zaopatrzenia w wersji uproszczonej (Barebones), by dostępne były tylko karabiny powtarzalne, lub zwiększyć poziom trudności i wybrać wersję Hardcore, w której każde trafienie natychmiast zabija!
W The Riflemen gracze mogą zdobywać lepsze bronie podczas meczu dzięki zrzutom zaopatrzenia. Przypominają one nagrody za serie zlikwidowanych wrogów (killstreaki), ale są nawet fajniejsze! Nie resetują się przy śmierci, ale za to odblokowują dopiero po pewnym czasie. Pamiętaj jednak, że przerwy pomiędzy zrzutami można skracać poprzez zabijanie innych graczy!
Awansuj swoją postać aż do 100. poziomu! Odblokuj nowe skórki broni oraz postaci i użyj ich, by poczuć się komfortowo. Bronie można modyfikować – wybieraj spośród drewnianych oraz metalowych skórek i łącz je tak, jak ci się podoba!