The Riflemen: Premium Pack
Podrasuj The Riflemen poprzez personalizację postaci, skórki broni, nieśmiertelniki i nie tylko. Dzięki edycji Chest Candy Edition możesz tworzyć prywatne lobby, by grać tylko z przyjaciółmi – także w roli przeciwników.
Zobaczysz także statystyki z całej historii swojej gry! Zbieramy je, gdy grasz, a pakiet Premium Pack pozwala ci je zobaczyć.
Otrzymasz możliwość tworzenia prywatnych lobby i dostęp do nich – dowolnie zmieniaj ustawienia rozgrywki i dopasuj grę do siebie.