The Riflemen: Premium Pack
Karakter özelleştirmesi, silah kaplamaları, asker künyeleri ve daha fazlası ile Riflemen'lerini göze hoş hale getir. Ayrıca Chest Candy Edition ile kendin ve arkadaşların için özel lobiler oluşturabilirsin.
Ayrıca yaşam boyu istatistiklerini göreceksin! Bunlar oynadığın her oyunda kaydedilecektir ama Premium Pack bunları görmen için açacaktır.
Özel lobilere erişim ve bunları oluşturma becerisini elde edecek, oynanış ayarlarını değiştirebilecek ve oyunu tamamen sana ait bir hale getirebileceksin.