In this challenging, fast-paced roguelite, every death is a unique chance to rewrite fate, save Persia or die trying. Master fluid, acrobatic combat and parkour as you explore your kingdom to right your wrongs!
Dive into a thrilling and epic adventure, where every action pulses to the heady rhythm of an intense soundtrack. Master fluid, acrobatic, and responsive combat, paired with challenging parkour. Death after death, forge your own playstyle – through exploration and encounters, perhaps you'll find a way to right your wrongs and save the Persian kingdom envisioned by Evil Empire.
Shape the legend of a Prince spared by death, whose fatal mistake doomed his people. Try your best to right your wrongs: each failure is a new chance to explore different paths, discover secrets, meet new characters, and use the knowledge gained from past attempts to change your people's fate and prove yourself as the true Prince of Persia.
As the Prince of Persia, agility is your greatest weapon. Dodge traps, wall-run, chain acrobatic combos, and strike with precision. Every movement is an opportunity, and every battle will reward skill and style.
Discover, unlock, and master over 100 unique weapons and medallions. Adapt, upgrade, and customize your build with each run, crafting deadly combinations that fit your playstyle.
No run is ever the same. Dive back into this ever-evolving adventure, where narration, metaprogression, difficulty modifiers, random events, and procedurally generated levels will always leave you craving just one more unique run.