W tej wymagającej, dynamicznej grze z gatunku roguelite każda śmierć to unikalna szansa na zmianę swojego przeznaczenia. Ocal Persję – albo zgiń, próbując. Opanuj płynną, akrobatyczną walkę i parkour, odkrywając królestwo i naprawiając swe błędy!
Zanurz się w emocjonującej, niesamowitej przygodzie, w której każde działanie będziesz wykonywać w rytmie dynamicznej ścieżki dźwiękowej. Opanuj płynną i responsywną akrobatyczną walkę oraz wymagający parkour. Śmierć po śmierci ukuj własny styl gry – poprzez eksplorację i starcia znajdź sposób na naprawienie swych błędów i ocalenie perskiego królestwa stworzonego przez Evil Empire.
Napisz legendę oszczędzonego przez śmierć księcia, którego fatalny błąd skazał jego lud na zagładę. Spróbuj naprawić swe błędy: każda porażka to nowa szansa na znalezienie innej ścieżki, odkrycie tajemnic, poznanie nowych postaci i wykorzystanie wiedzy zdobytej podczas wcześniejszych prób, aby odmienić los swego ludu i udowodnić godność tytułu księcia Persji.
Twoją najlepszą bronią jako księcia Persji jest zwinność. Unikaj pułapek, biegaj po ścianach, twórz akrobatyczne kombinacje i uderzaj z precyzją. Każdy ruch to nowa szansa, a każda bitwa nagradza umiejętności oraz styl.
Odkryj, odblokuj i opanuj ponad 100 unikalnych rodzajów broni oraz medalionów. Modyfikuj, ulepszaj i personalizuj swoje konfiguracje po każdej rozgrywce, tworząc zabójcze kombinacje odpowiadające twojemu stylowi gry.