Her bir aksiyon sekansının etkili müziklerin baş döndürücü ritmiyle taçlandırıldığı heyecan verici ve destansı bir maceraya dalın. Zorlu parkurlarla eşleştirilmiş akıcı, akrobatik ve duyarlı dövüşlerde ustalaşın. Öldükçe kendi oyun tarzınızı oluşturun: Keşif ve karşılaşmalar aracılığıyla belki de hatalarınızı telafi etmenin Evil Empire'ın öngördüğü Pers ülkesini kurtarmanın bir yolunu bulabilirsiniz.
Ölümden kurtulan ve yaptığı hatayla halkının sonunu getiren Prens'in efsanesini şekillendirin. Yanlışlarınızı düzeltmek için elinizden geleni yapın: Her başarısızlık; farklı yolları keşfeceğiniz, sırları ortaya çıkaracağınız, yeni karakterlerle tanışacağınız ve halkınızın kaderini değiştirip gerçek Pers Prensi olduğunuzu kanıtlamak için geçmiş girişimlerden edindiğiniz bilgileri kullanacağınız yeni birer fırsat olacak.
Pers Prensi olarak çeviklik, en büyük silahınız. Tuzaklardan kaçının, duvarlarda koşun, akrobatik kombo zincirleri oluşturun ve hassas saldırılar yapın. Her hareket bir fırsat, her çatışma ise beceri ve stille ödüllendirilecek.
100'den fazla benzersiz silahı ve madalyonu keşfedin, bunların kilidini açın ve bunlarda ustalaşın. Oyun tarzınıza uygun ölümcül kombinasyonlar oluşturarak her koşuda karakter yapınızı uyumlu hâle getirin, yükseltin ve özelleştirin.