Climb the Eiffel Tour, snipe from Notre Dame Cathedral, and brawl on the Champs d’Elysee as you sabotage your enemies. Fight, climb, and prowl through the dark alleys, rooftops, burlesque houses, and seedy streets of the City of Lights — the ultimate playground for the Saboteur.
Being the Saboteur is all about attacking while staying unnoticed. Get your mission intel at underground clubs and cabarets. Eliminate your adversaries with stealth attacks, disguise, distractions, and explosives. Master a variety of weapons, automobiles, and skills to sabotage enemy operations.
An action-packed experience and thrilling storyline are made even more engaging by an innovative visual style, characters, and the new “Will to Fight” technology. Experience how the city reacts and changes around you as you free it from Nazi oppression. Only you can restore hope and grandeur to Paris.
Call for support from The Underground in the form of getaway cars, weapon deliveries, distractions, and much more.