Wespnij się na wieżę Eiffla, strzelaj z karabinu snajperskiego z katedry Notre Dame i tocz walki na Polach Elizejskich, sabotując działania wrogów. Walcz, wspinaj się i przekradaj przez ciemne alejki, dachy, kabarety i podejrzane uliczki Miasta Świateł – niezwykłego świata gry The Saboteur.
Sabotażysta musi widzieć wszystko, samemu pozostając niezauważonym. Zdobywaj informacje niezbędne w misji w nielegalnych klubach i kabaretach. Eliminuj przeciwników atakami z ukrycia – przebierając się, wywołując chaos i stosując materiały wybuchowe. Opanuj do mistrzostwa rozmaite bronie, samochody i umiejętności niezbędne do sabotowania działań wroga.
Żywa akcja i ekscytująca fabuła silnie wciągają dzięki nowatorskiemu stylowi grafiki, postaci i nowej technologii Will to Fight (Wola walki). Przekonaj się, jak miasto i akcja zmieniają się wokół ciebie i reagują na uwalnianie spod ucisku nazistów. Tylko ty możesz przywrócić nadzieję i wielkość Paryżowi i jego mieszkańcom.