Eyfel Kulesi’ne tırmanın, Notre Dame Katedrali’nden keskin nişancılık yapın ve düşmanları sabote etmek için Champs d’Elysee’de ilerleyin. The Saboteur’ün üst düzey oyun alanı olan Işıklar Şehri’nin karanlık geçitlerinde, çatılarında, yıkık evlerinde ve perişan haldeki sokaklarında savaşın, tırmanın ve gizlice dolaşın.
Saboteur olmanın şartı kimseye görünmeden saldırı yapmak. Yer altı kulüplerinden ve meyhanelerden görev verilerinizi alın. Gizli saldırılar, kılık değiştirme, dikkat dağıtma ve patlayıcılarla düşmanlarınızı ortadan kaldırın. Düşman operasyonlarını sabote etmek için çeşitli silahların, otomobillerin ve becerilerin ustası olun.
Aksiyon dolu deneyim ve heyecanlı hikaye, yenilikçi bir görsel tarz, karakterler ve yeni “Savaşma İsteği” teknolojisiyle daha da sürükleyici bir hale getirildi. Nazi işgalinden kurtardığınız şehrin verdiği tepkiyi ve değişimini tecrübe edin. Paris’in umudunu ve ihtişamını kurtarmak sizin elinizde.
Kaçış arabaları, silah teslimatları, dikkat dağıtma gibi birçok destek için The Underground’u çağırın.