The Shapeshifting Detective
Detektyw Shapeshifting to gra FMV polegająca na odtwarzaniu ról bohaterów zaangażowanych w tajemnice morderstwa i ustalenie sprawcy. Wciel się w detektywa, dotrzyj do źródła morderstwa, wchodząc w role każdej osoby. Nawet kolejnej ofiary.
Zamordowano Dorotę Shaw. Głównymi podejrzanymi są trzej tarociści obdarzeni niesamowitą zdolnością przewidywania morderstw - lub dopuszczający się ich popełnienia. Musisz się dowiedzieć, co jeszcze wiedzą - ale oni rzadko dzielą się z innymi swoimi mrocznymi sekretami... Twoja szansa polega na tym, że możesz stać się, kimkolwiek tylko zechcesz.
Gra zawiera ponad 1600 pełnometrażowych filmów w rozdzielczości HD, prosty interfejs do zadawania pytań z unikalnym mechanizmem „kasowania” i losowo wybieranym na początku gry sprawcą morderstwa. Została opracowana przez światowej sławy twórców filmu „Zakaźne szaleństwo doktora Dekkera”.
● Napięcie - wyjaśnij sekret morderstwa, nie dopuść do niego, nie daj się złapać. Każdy z trzech losowo wybranych morderców pomaga zminimalizować skutki przeszkód.