The Shapeshifting Detective
Shapeshifting Detective, doğaüstü suç, cinayet ve gizem içerikli bir FMV (tüm devinimli video) oyunudur. Oyunu dedektif olarak oyna ve herhangi bir karaktere bürünerek cinayeti soruştur. Bir sonraki kurbanı kurtar.
Dorota Shaw öldü. Baş şüphelileri ise cinayeti tahmin etmek veya bu suçu işlemek için esrarengiz kabiliyete sahip üç tarot falcısıdır. Onların başka ne bildiğini öğrenmek senin işin ama karanlık sırlarını kimseye açıklamazlar… Neyse ki olmak istediğin başka bir kişi olabilirsin.
Oyunda 1600'den fazla tam HD video görüntüsü, benzersiz bir 'silme' mekaniğine sahip basit bir sorgulama arayüzü ve oyunun başında rastgele seçilmiş bir katil bulunuyor. Dünya Rekoru kıran "The Infectious Madness of Doctor Dekker" adlı oyunun tasarımcıları tarafından geliştirilmiştir.
● Problem çözme - bu hayati ipucunu kendin bulamıyor musun? Emniyet Müdürü şekline girmeyi dene. Diyalog seçeneklerinin bir tuzak olduğunu mu düşünüyorsun? Onları sil.