The Siege and the Sandfox
The Siege and the Sandfox to skradankowa metroidvania z wielkim ciągłym światem, łączącym nowszy pałac na górze, stare więzienia na dole i starożytne mauzoleum ze skomplikowaną siecią jaskiń. Spotykaj unikalnych wrogów w każdym obszarze – niektórzy wręcz specjalizują się w ściganiu przebiegłych Piaskowych Lisów! Miej się na baczności, ponieważ nawet zgaszona pochodnia lub pozostawione otwarte drzwi mogą wzbudzić podejrzenia tych, którzy chcą cię dopaść.
Lśniące miasto w sercu rozległej pustyni jest oblężone. Gdy księżyc wschodzi nad pałacem królewskim, znany zabójca obserwuje, jak król umiera z ręki zdrajcy. Odkryty, fałszywie oskarżony i wrzucony do labiryntowych lochów, musi uciec, aby opowiedzieć swoją wersję wydarzeń. W przeciwnym razie miasto upadnie.
Piaskowy Lis – znany jako Kasha’i – zasłynął w całej krainie jako legendarny przedstawiciel wiernych obrońców i sług korony. Obecny posiadacz płaszcza został pozostawiony na śmierć u podstawy „Upadku zdrajcy” – głębokiego dołu prowadzącego do czeluści podziemnych więzień. Zdradzony przez królową chcącą ukryć swoje królobójstwo, musisz teraz wcielić się w rolę Piaskowego Lisa i rozpocząć podróż prowadzącą z powrotem do pałacu na górze. Ocal królestwo przed złowrogim spiskiem królowej i dokonaj zemsty za pomocą kultowej broni Kasha’i: szklanego sztyletu.