The Signifier Deluxe Edition
The Signifier Deluxe Edition melds the mind-bending experience of The Signifier game together with its ambient filled soundtrack.
The Signifier is a first-person tech-noir mystery adventure that blends investigation, experimental psychology, and artificial intelligence whilst The Signifier soundtrack is a haunting plague of stilted tracks uniquely crafted to accentuate the games exploration of mind, death, experimental psychology, and artificial intelligence.