The Signifier Deluxe Edition
The Signifier Deluxe Edition, The Signifier oyununun akıl almaz deneyimini atmosferik oyun müzikleri ile bir araya getiriyor.
The Signifier, araştırmayı, deneysel psikolojiyi ve yapay zekâyı karıştıran birinci şahıs bir tech-noir gizem macera oyunu iken The Signifier oyun müzikleri zihni, ölümü, deneysel psikolojiyi ve yapay zekâyı keşfeden oyunları vurgulaması için eşsiz bir şekilde yaratılmış, akıllardan çıkmayan baş belası ve doğal olmayan parçalardan oluşuyor.