The Signifier Original Soundtrack
The Signifier Original Soundtrack is a haunting plague of stilted tracks uniquely crafted to accentuate the games exploration of mind, death, experimental psychology, and artificial intelligence.
Featuring a list of over twenty tracks as well as five extra instrumentals Playmestudio has crafted a soundtrack steeped in blended ambient chords, chilling tones and the undead laughs of ghostly children. As tech noir soundtracks go, this elevates the tension and adds a sense of urgency and foreboding in your quest to answer questions from beyond.
"23 (Extra) Radio 3" is an interpretation from Rodrigo Mondaca of the "Invention n8 in F major BWV 779" from Bach.