The Signifier Orijinal Oyun Müzikleri
The Signifier Orijinal Oyun Müzikleri zihni, ölümü, deneysel psikolojiyi ve yapay zekâyı keşfeden oyunları vurgulaması için eşsiz bir şekilde yaratılmış, akıllardan çıkmayan baş belası ve doğal olmayan parçalardan oluşuyor.