Pierwsza odsłona gry, którą znasz i kochasz – teraz na systemach Windows 10 i 11. Stwórz okolicę zamieszkałą przez Simów i pokieruj ich życiem pełnym zawodowych sukcesów, przyjaźni i romansów – albo rozpętaj istny chaos i dowolnie wpływaj na los każdego.