Bildiğiniz ve sevdiğiniz orijinal oyun. Windows 10/11 için. Sim sakinlerinin yaşadığı bir mahalle oluşturarak kariyer, arkadaşlık ve romantizmle hayatlarına yön verin ya da kaos yaratın ve kaderlerini şekillendirin.