The Sims 2'de, Sim'lerinizi ömürleri boyunca yönlendirin. Onlara uzun ve başarılarla dolu bir ömür verin ya da hayatlarını altüst edin. Karakter özelliklerinin bir nesilden diğerine aktarılmasına rehberlik edin. Sim'lerinizin hayatlarıyla ne yapmak istiyorsunuz?