When it’s too late for beach wear and too early to break out the snow shoes, this kit has you covered with comfy sweaters, matching beanie & scarf combos, and more cold weather looks. Embrace the chill with luxurious fabrics and rich autumnal hues.
These sophisticated, layered fashions will keep Sims both comfy and put-together with pieces that exude charm, like a wide brimmed hat, wearable purse, and stylish boots.