Let your Sims cool off and show off on two all-new lawn water slides. Perform a variety of tricks for your audience like surf-sliding through the jaws of a shark. Then add a little soap - because everything's better with bubbles!
Add your personal touch with decorative lights and maybe a set of potted plants. Give your Sims and their guests a great place to spend time with multi-colored patio furniture. And don't forget a soothing set of wind chimes or a bird feeder to make your Sims' personal retreat complete.
It's definitely time to dress down with some fun laid-back clothing. Your Sims can really let their hair down with relaxed new styles that'll look great while sipping an iced tea!