This kit has something for everyone, from cute wall decals for kids to grandma’s dentures. Create a realistic picture of a family by adding little touches for all ages.
Transform your Sim’s bathroom into an elegant retreat where they can escape life’s mayhem. Or, let that mayhem spill over into this space as well. With this kit you can create spaces that reflect the personalities of a variety of Sims.