Zmień łazienkę swoich Simów w elegancką przestrzeń, w której będą mogli skryć się przed trudami codzienności, lub pozwól, by codzienne zamieszanie zawitało również tam. Ta Kolekcja pozwoli Ci stworzyć pomieszczenia, które odzwierciedlą osobowości różnych Simów.